Blog > Komentarze do wpisu

URODA, SKÓRA TWARZY, ZMARSZCZKI. INDEKS GLIKEMICZNY, IG DLA MARCHEWKI. ZWIERZĘTA. ODCHUDZANIE. BMI, NIEDOWAGA, WYGŁODZENIE.

____________________________________________________________________________________

MARCHEWKA. ANTYOKSYDANT. ♥♥♥♥♥  


BH.223.

MOTTO: MARCHEW  ŚWIEŻA, A  MARCHEW  GOTOWANA  WG  PROPAGATORÓW  IG. *****


ŚWIEŻA  MARCHEWKA  WG  IG=35  JEST  PRODUKTEM  NA  TZW.  SZCZUPLENIE  I  TO  PRAWDA  ZNANA:

Ale podawanie przez speców od Indeksu Glikemicznego, wskaźnika IG dla marchewki gotowanej, jako produktu na tzw. tycie IG=85, jest dużym błędem i najprawdopodobniej źle zidentyfikowanym procesem gotowania, lub najpewniej kolejną niesprawdzoną i błędną pseudo teorią, na chybił trafił.

 

O CO CHODZI?

Marchewka zawiera skrobię tj. węglowodan (cukier) wielokrotnie złożony, który poddany procesowi gotowania mógłby ulec rozłożeniu. Wiązania międzycząsteczkowe np. uległyby zerwaniu, a wówczas glukoza (czysta teoria) wydzieliłaby się nieco szybciej podwyższając poziom cukru, ale proszę Państwa jest to tylko niewłaściwa wizja / hipoteza, która biologicznie mogłaby mieć miejsce, ale zwyczajnie nie ma.

 

PRAWDA  REALNA,  WYGLĄDA  JEDNAK  OTO  TAK:

Zarówno marchewka świeża jak i gotowana podnoszą niemal do identycznej wysokości poziom cukru we krwi po ich spożyciu i jest to poziom bardzo niski; ok. 13% wzrostu. Ci specjaliści tzw. propagatorzy teorii o IG, może i ugotowali sobie marchewkę, ale od strony merytorycznych badań identyfikacyjnych, poza zjedzeniem tejże marchewki nie poczynili nic, oprócz tworzenia nierealnych, błędnych teorii typu fiction. 

 

GOŁYM  OKIEM  WIDAĆ,  ŻE  CI  SPECJALIŚCI  OD  IG,  CYNICZNIE  I  BEZCZELNIE:

Potwierdzają nieprawdy biologiczne, które sami głoszą ośmieszając się przy tym skutecznie. *****

 

RADA  JEST  JEDNA:

Powinniśmy natychmiast odrzucić wszelkie tabele IG, całą tę Ich wymyśloną, nieprawdziwą i w najwyższym stopniu nierealną grę z życiem oraz zdrowiem (zwłaszcza chorych na cukrzycę) ludzi, wczytujących się w tę wirtualną / bzdurną teorię. Ważne w konsumpcji są jednak energetyczne tzw. NISKIE  WĘGLOWODANY  TJ. DO  26%  WZROSTU, czyli GLUKOZA  NATURALNA, niezbędne dla naszego mózgu. Ze swojego jadłospisu eliminujemy także tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01%  WZROSTU, niekorzystne dla trzustki człowieka. Realizujemy wówczas całodzienny prozdrowotny styl odżywiania własnego organizmu. P. S. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

 

R E F L E K S J A:

INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

 

CHLEB  NA  OTYŁOŚĆ-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:

75% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 22% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.


ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW. 

Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****

Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione. 

Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL

ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/

 

BH.223.

ENGLISH  VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php

 

Biologia, medycyna.



____________________________________________________________________________________

sobota, 13 lipca 2013, cecyliakonkol

Polecane wpisy